Sunday 27 August 2017

מתנה מקורית - חווייתית

לא פשוט היום למצוא מתנה מקורית. אנשים רבים רוצים לתת מתנה מקורית אך אין להם רעיון מתאים והמתנה בסוף מתקבלת רגילה וקלאסית למדי. זה לא תמיד רע בהכרח אך אם בכל זאת חשוב לכם שיהיה ערך מוסף למתנה ושהמתנה תהיה מיוחדת ומקורית ניתן תמיד לרכוש מתנה חווייתית ולא מתנה שהיא חפץ. היום יותר ויותר אנשים נותנים לחברים או בני זוג מתנה שהיא מתנה חווייתית.

מתנה מקורית
מתנה מקורית

מה היא מתנה חווייתית?


בניגוד למתנה רגילה ומקובלת שהיא בדרך כלל חפץ כלשהוא.מתנה חווייתית פירושה מתנה שהיא פעילות מיוחדת ומעניינת או מפנקת שאתם רוכשים עבור מקבל המתנה. המתנה מקנה למקבל המתנה חוויה מיוחדת שהוא לא עובר ביום יום.


פעילויות חווייתיות מגוונות


יש פעילויות שונות מעניינות שתוכלו לרכוש עבור מקבל המתנה. תוכלו לרכוש עבור מקבל המתנה קורס לימודי של תחום או תחביב שהוא רצה ללמוד אם זה תחום במלאכת היד, או ספורט חדש או מנוי לבריכה או מגוון פעילויות שמקבל המתנה היה רוצה לקבל.


פעילויות בתחומי תנועה וספורט


מעבר לפעילות של פנאי ועניין יש פעילויות נוספות מעניינות כמו למשל פעילויות בתחום הספורט או הספורט האתגרי כמו קורס גלישה, או קורס שיט או קורס צניחה או קורס טיס. יש גם תחומים נוספים כמו קורסי טיפוס אתגרי. ועוד מגוון פעילויות מאתגרות. אך לא כל הפעילות חייבת להיות פעילות מאתגרת יש גם פעילויות מפנקות.


פעילויות מפנקות


ניתן לרכוש עבור מקבל המתנה גם שובר של פעילות מפנקת כמו עיסוי או טיפול פנים או מניקור ופדיקור גם זאת דרך לרכוש מתנה מיוחדת שונה ואחרת. לא כל מתנה מתאימה לכל אחד וחשוב להתאים כל מתנה למקבל המתנה. אתם מכירים את מקבל המתנה ויודעים כיצד להתאים לו מתנה שתשמח אותו ותתאים לו ביותר.


איך להתאים את המתנה


אם אתם לא בטוחים אפשר בשיחה ללמוד ממקבל המתנה מה נשמע לו מיוחד ומפנק. גם אם אתם רוצים שהמתנה תהיה הפתעה אתם יכולים לשוחח בעקיפין או בכלליות על מתנות כדי לדעת איזו מתנה תמצא חן ותהיה מיוחדת ומקורית בעיני מקבל המתנה ותגרום לו שמחה והפתעה והנאה אמיתית שתיזכר לאורך זמן רב.

No comments:

Post a Comment